Eerste bestelling

1. Wat heeft u nodig?

Uw behandelaar bepaalt in overleg met u wat u nodig heeft aan medische hulpmiddelen.

2. Een verantwoording: ‘het recept’

Uw behandelaar zal een verantwoording aanmaken waarin hij een toelichting geeft over de medische noodzaak van het gebruik van uw medische hulpmiddelen. Op basis van deze verantwoording kunnen wij de kosten van de door u bestelde medische hulpmiddelen rechtstreeks met uw zorgverzekeraar verrekenen. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over vergoedingen.

3. De eerste bestelling

Meestal plaatst uw arts of verpleegkundige (in overleg met u) een eerste bestelling bij Mediq CombiCare. U bent nu klant bij Mediq CombiCare. U krijgt een uniek klantnummer, zodat we u altijd snel kunnen helpen.

4. Zelf een vervolgbestelling plaatsen

Nu u eenmaal klant bent, kunt u gemakkelijk zelf een vervolgbestelling plaatsen. U kunt dit telefonisch doen tijdens kantooruren. Of u geeft uw bestelling door via internet.

5. Nog vragen? Stel ze aan een gespecialiseerd verpleegkundige!

Bij vragen over gebruik van het materiaal of eventueel ontstane productgerelateerde problemen zijn wij er voor u. Eén van onze gespecialiseerde verpleegkundigen adviseert u graag. De meeste vragen zijn vaak telefonisch af te handelen. Mochten we er niet uitkomen, dan is het ook mogelijk dat we u thuis bezoeken.

Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.