{{Message}}
  • Bezorging

    Heeft u een bestelling bij ons geplaatst? Hier leest u meer over wanneer en hoe wij uw pakket bij u afleveren.

    Lees meer

Bij ons geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Op de afleverdag kunt u bij ‘Onderweg’ in Mijn Mediq zien hoe laat wij bij u komen bezorgen.

- Klik op de knop ‘Inloggen' en login met uw e-mailadres en wachtwoord. U komt in Mijn Mediq.
- Klik op ‘Onderweg' en u wordt doorgelinkt naar de PostNL bezorgpagina. U kunt hier uw bestelling volgen en zien hoe laat deze wordt afgeleverd.

Pakketten met medische hulpmiddelen via PostNL

Pakketten met medische hulpmiddelen worden door PostNL aan huis bezorgd van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 21.30 uur. Bij het doorgeven van uw bestelling kunt u zelf aangeven welke dag het beste uitkomt. Ook is het mogelijk uw pakket op een ander adres of bij een PostNL-locatie te laten bezorgen. Dankzij de e-mail en SMS-berichten weet u de avond van tevoren hoe laat de bezorger bij u langskomt. Deze informatie kunt u ook vinden in Mijn Mediq bij ‘Onderweg’ en in de PostNL-app bij ‘Volg uw pakket’. 

Klik hier om de PostNL-app te downloaden en uw pakket te volgen.

U ontvangt vooraf bericht over het tijdstip van de bezorging

De avond voor bezorging ontvangt u automatisch een e-mail en/of SMS met het geplande tijdstip van afleveren. In de e-mail en/of SMS staan gegevens waarmee u uw bezorging kunt volgen. Is uw e-mail en/of mobiele nummer nog niet bij ons bekend? Geef het door bij uw bestelling of via het contactformulier op de website, zodat ook u tijdig kan worden geïnformeerd. 

Tekenen voor ontvangst

Bij aflevering vraagt de bezorger u te tekenen voor ontvangst. Als u niet thuis bent, wordt het pakket standaard aangeboden bij de buren. Als u dit niet prettig vindt, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. Wij zullen het pakket de volgende dag dan opnieuw aanbieden. In alle gevallen krijgt u een kaartje in de bus.

Komt het moment van bezorgen niet uit?

Via de PostNL-app of ‘Onderweg’ in Mijn Mediq, kunt u - als u dit tijdig doet - de dag van de bezorging wijzigen, vanaf het moment dat u bericht heeft ontvangen over uw pakket. 

Niet thuis bij een tweede bezorgpoging?

Indien het ook een tweede keer niet lukt om het pakket op het met u afgesproken adres te bezorgen zal PostNL het pakket terugsturen naar Mediq CombiCare. Wij verzoeken u om in dat geval contact op te nemen met onze klantenservice

Nieuw: mogelijkheid om uw pakket af te halen via bij één van de 2.600 PostNL-locaties

Nadat u de automatisch e-mail of SMS heeft ontvangen, kunt u via de PostNL-app of ‘Onderweg’ in Mijn Mediq u het afleveradres veranderen naar afleveren op een PostNL-locatie. Er zijn ruim 2.600 PostNL-locaties in Nederland, dus er is er altijd wel een bij u in de buurt. Neem wel een legitimatie mee, anders kan het pakket niet aan u worden meegegeven.

Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.