Aarzel niet en stel uw vraag.
Klik op de vraag om het antwoord te openen.
Door het coronavirus (COVID-19) krijgen wij veel vragen over mondmaskers en de beschikbaarheid van producten. Het RIVM adviseert alleen mondmaskers voor medisch personeel. Mediq volgt dit advies en levert deze beschermingsmaterialen uitsluitend aan zorgorganisaties. Uw hulpmiddelen: Wij houden de situatie en onze voorraad nauwlettend voor u in de gaten. Het is niet nodig om vaker of meer producten te bestellen. Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de site van het https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden">RIVM.
In de meeste gevallen zal uw behandelaar u bij ons aanmelden en ons voorzien van een machtiging. Zo hebben wij inzicht in de hulpmiddelen die u nodig heeft. U kan zich uiteraard zelf aanmelden als nieuwe klant. Hiervoor kunt u bellen met de desbetreffende klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Bij alles wat Mediq CombiCare doet, staat u als klant centraal. Wij willen dat u snel beter wordt, dan wel zo goed mogelijk leert omgaan met de nieuwe situatie. Daarvoor leveren wij de medische hulpmiddelen die u nodig heeft, rechtstreeks bij u aan huis. Al onze medewerkers denken graag met u mee over wat in uw situatie de beste oplossing is.
Onze Algemene Voorwaarden vindt u via de link onderaan deze pagina.
Bij de verwerking van uw persoonsgegevens gaat Mediq CombiCare zorgvuldig te werk. Uw persoonsgegevens zijn ( noodzakelijkerwijs) beschikbaar voor Mediq en indien noodzakelijk voor andere zorgaanbieders, zoals uw apotheek en uw huisarts, alsmede uw zorgverzekeraar.
U kunt op de website onder het kopje service, contact met ons opnemen. Hier kunt u onder het tabblad klachten en opmerkingen uw klacht plaatsen via het contactformulier.
Indien u vanaf nu uw medische hulpmiddelen via Mediq CombiCare wil ontvangen is dat uiteraard mogelijk. In 3 stappen regelt u gemakkelijk een overstap.