• Klantenservice

    Veelgestelde vragen

    Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

    Lees meer

We helpen u graag verder

Klik op de vraag om het antwoord te openen.

Als u bij ons ingeschreven bent als klant, kunt u via de website of telefonisch uw bestellingen plaatsen. Een eerste bestelling wordt vaak geplaatst door uw zorgverlener.

Uw arts, verpleegkundige of medewerker van de thuiszorg heeft alle kennis om te bepalen wat u nodig heeft. In overleg met onze gespecialiseerde klantenservice medewerkers komen we samen tot een voor u passende oplossing.

Nee, Mediq CombiCare levert geen medicijnen.

Mediq CombiCare verwerkt bestellingen zo spoedig mogelijk. Het kan dus zijn, dat uw bestelling heel kort nadat u de bevestiging ontvangen heeft al verwerkt is. Zeker gezien het grote aantal bestellingen dat dagelijks verzonden wordt, is het moeilijk het artikel dat u wilt wijzigen of laten vervallen te traceren. Voor de meeste producten geldt dat wij het product wanneer het eenmaal verzonden is, niet opnieuw mogen gebruiken. Dit heeft te maken met veiligheidsrisico's en voorschriften. 

Indien u uw bestelling wil retourneren kunt u contact op met onze klantenservice. Daar zullen zij de reden voor de retourzending noteren en u een retourcode toesturen. Hiermee kunt u uw bestelling retour zenden. 

Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.