• Klantenservice

    Veelgestelde vragen

    Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

    Lees meer

We helpen u graag verder

Klik op de vraag om het antwoord te openen.

Wanneer u nog niet eerder via de website heeft besteld, moet u zich eerst inschrijven. Dit is heel eenvoudig. Rechts bovenaan onze website vindt u een inlogkader. Daar klikt u op 'registreren'. Vervolgens wordt er u gevraagd een aantal gegevens in te vullen en deze te controleren. Als u op 'Inschrijving voltooien' klikt, worden uw gegevens automatisch aan ons verzonden. Vanzelfsprekend worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld en verstrekken wij ze onder geen beding aan derden. U ontvang per e-mail een bevestiging van uw inschrijving. Daarna nemen wij telefonisch contact met u op om u van de inloggegevens te voorzien. Omdat wij er zeker van willen zijn dat u zonder problemen uw bestelling kunt doen, controleren wij eerst voor u of al uw machtigingen op orde zijn. Dit betekent echter wel dat u alleen op werkdagen tussen 8.30 en 17:00 uw inloggegevens kunt ontvangen.

Bij het inlogscherm kunt u de optie wachtwoord vergeten aanklikken, hier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen

Als gebruiker dient u zich allereerst te registreren via het registratieformulier op onze website. Zodra wij deze registratie plus een machtiging van een behandelaar voor u hebben ontvangen, kunnen wij uw account activeren. U ontvangt een e-mail met uitleg hoe u kunt inloggen op de website.

Het kan zijn dat u al een account heeft, maar dat u de melding krijgt dat uw e-mailadres en/of wachtwoord incorrect is. U kunt dan opnieuw uw inloggegevens opvragen.

Mocht het hierna nog niet lukken om in te loggen dan kan de oorzaak eventueel ook liggen bij de internetbrowser die u gebruikt. Deze website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 10 of nieuwer, Firefox, Chrome en Safari. Maakt u gebruik van een oudere browser? Dan kan dit mogelijk problemen geven bij het inloggen en het gebruik van de webshop. Wij adviseren u gebruik te maken van een van deze nieuwere browsers.

Als u ingelogd bent, wordt u doorgestuurd naar uw bestelkaart. Als u uw wachtwoord heeft moeten instellen omdat u voor het eerst op onze nieuwe site inlogt, ziet u de homepage. Klik daar op uw naam boven in beeld om de bestelkaart te bekijken.

In uw bestelhistorie kunt u de status van uw bestelling bekijken. Om uw bestelhistorie in te zien, moet u wel ingelogd zijn. Voor pakketten die via Mediq Logistiek verzonden zijn, kunt u ook via Tracing bekijken waar het pakket zich bevindt. Ieder pakket heeft een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Dit unieke 3s-nummer en de postcode van het afleveradres is alles dat u nodig heeft om te kunnen achterhalen wat de verzendstatus van uw pakket is. Wanneer de optie Tracing niet bij uw bestelling vermeldt staat, is deze óf nog niet verstuurd, óf al afgeleverd.

Producten die u al eerder bij Mediq CombiCare heeft besteld, kunt u eenvoudig terugvinden via uw bestelhistorie of via uw persoonlijke bestelkaart. Daarvoor moet u wel ingeschreven zijn als klant van onze online bestelservice en ingelogd zijn.

Doordat het assortiment dat wij leveren zo breed is, kan het voorkomen dat het artikel dat u zoekt (nog) niet online staat. Wij zijn voortdurend bezig met het aanvullen en bijwerken van de artikelen in onze online bestelservice en houden het aantal niet online geplaatste artikelen zo klein mogelijk. Staat het artikel dat u zoekt er desondanks niet bij, dan kunt u dit bestellen door contact op te nemen met onze klantenservice. Ook kunt u het contactformulier gebruiken om uw bestelling aan ons door te geven. 

Als u geen nieuwe producten kan toevoegen aan uw bestelkaart, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen met u meekijken en eventuele problemen verhelpen.

Net als in de winkel zijn ook wij afhankelijk van de verpakkingseenheid waarin onze leveranciers de producten aanbieden. Daarom zijn niet al onze artikelen per stuk verpakt, maar in een verpakkingseenheid van bijvoorbeeld 10 zakken.  

Via de zoekfunctie op de website kunt u zoeken op de producten waar u meer informatie over wilt.

Nadat u uw internetbestelling heeft gecontroleerd en bevestigd, ontvangt u van ons een bevestiging via e-mail. Dit is voor u het bewijs dat uw order bij ons is binnengekomen. Ontvangt u deze bevestiging niet, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u controleren of uw bestelling in goede orde ontvangen is en zullen het probleem met de website melden. Mocht u bestelling onverhoopt niet zijn verwerkt, dan kunnen zij deze alsnog voor u noteren.

Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.