• Klantenservice

    Veelgestelde vragen

    Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

    Lees meer

We helpen u graag verder

Klik op de vraag om het antwoord te openen.

PostNL verwacht enorme drukte met het bezorgen van pakketten die worden besteld op Black Friday, 29 november, en Cyber Monday, 2 december. Ook rondom Sinterklaas en Kerst krijgt PostNL het extra druk. Wij adviseren u daarom om uw medische hulpmiddelen op tijd te bestellen. Medische pakketten krijgen bij grote drukte voorrang op andere pakketten. Bovendien geldt voor medische pakketten dat PostNL een tweede keer bij u langskomt als u bij het eerste bezorgmoment niet thuis was. Desondanks kan uw pakket vertraging oplopen door de drukte bij PostNL. Heeft u vragen? Wij helpen u graag. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.15 uur via het bekende telefoonnummer. U mag ook mailen naar info@mediqcombicare.nl

Ja. Als u niet thuis bent op het moment dat Post NL een pakket van Mediq bezorgt, dan komt de pakketbezorger op een ander moment nogmaals langs. PostNL verzorgt alle verzendingen. Bij aflevering vraagt de bezorger u te tekenen voor ontvangst. Als u niet thuis bent, zal hij het pakket aanbieden bij de buren. Als u dit niet prettig vindt, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. Wij zullen het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden. Via Track & Trace kunt u dit tot 22.00 uur 's avonds zelf wijzigen naar een andere bezorgdag of een PostNL locatie

Indien het geen spoedbestelling is, wordt uw bestelling binnen 24 uur geleverd. Wij wijzen u graag op ons afleverschema. 

Ja dat kan. U kunt bij uw bestelling aangeven op welke dag u uw bestelling wilt ontvangen. Op de dag voor levering ontvangt u automatisch een e-mail en/of sms met het tijdvak waarbinnen uw bestelling wordt geleverd. 

Ja dat kan. Wanneer u bij ons bestelt, krijgt u standaard de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Dit is een van de laatste stappen in het bestelproces.

Ja dat kan. De optie "Track & Trace" biedt u deze mogelijkheid. De dag voor levering kunt u via de bestelwebsite via track & trace zien hoe laat wij bij u komen bezorgen. Als u inlogt gaat u automatisch naar de pagina "bestelkaart". Klik hier op het blauwe tabblad 'bestelgeschiedenis'. Klik op de bestelling die u wilt volgen. De bestelling klapt open en hier klikt u op track & trace. U ziet nu hoe laat uw bestelling geleverd wordt. U kunt uw bestelling ook volgen via de PostNL app.

Ja dat kan. Als uw mobiele nummer bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor de afgesproken dag van levering een SMS met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd. 

Voor de meeste producten geldt dat wij het product wanneer het eenmaal verzonden is, niet opnieuw mogen gebruiken. Als u een artikel wilt terugsturen omdat u er een klacht over heeft, meldt u ons dat dan alstublieft zo snel mogelijk. Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. U kunt het interactieve reactieformulier gebruiken om uw klacht door te geven. Als u de klacht nauwkeuring omschrijft en bij de artikelen het bestelnummer en de besteldatum vermeldt, kunnen wij u het beste van dienst zijn. 

Als u product niet goed is, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen u verder helpen bij het retourneren en afhandelen van dit product. 

Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.