Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.

{{Message}}
  • Klantenservice

    bestellen & advies

    Lees hier meer over het bestellen van producten en de verzending van uw materialen.

    Lees verder

Verzending

Uw pakket aan huis bezorgd!
Uw medische hulpmiddelen worden bij u thuis bezorgd. Bij het doorgeven van uw bestelling via internet of via onze klantenservice, kunt u zelf aangeven welke dag het beste uitkomt. Ook is het mogelijk uw pakket op een ander adres of bij een PostNL-locatie te laten bezorgen.

Tekenen voor ontvangst
Bij aflevering vraagt de bezorger u te tekenen voor ontvangst. Als u niet thuis bent, zal het pakket worden aangeboden bij de buren. Als u dit niet prettig vindt, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. Wij zullen het pakket de volgende dag dan opnieuw aanbieden. In alle gevallen krijgt u een kaartje in de bus.

U ontvangt vooraf bericht over het tijdstip van de bezorging
De avond voor bezorging ontvangt u automatisch een e-mail en/of SMS met het geplande tijdstip van afleveren. In de e-mail en/of SMS staan gegevens waarmee u uw bezorging kunt volgen. Is uw e-mail en/of mobiele nummer nog niet bij ons bekend? Geef het door bij uw bestelling, zodat ook u tijdig kan worden geïnformeerd.

Niet onnodig lang thuis blijven
PostNL bezorgt uw pakket van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 21.30 uur (tenzij anders afgesproken). Via de PostNL-app of via Track & Trace op www.mediqcombicare.nl weet u hoe laat de bezorger precies komt, binnen een tijdsvenster van 2 uur. Zo hoeft u niet onnodig lang thuis te blijven.

Afleveren op een ander adres
Wilt u de materialen liever op een ander adres (werkadres, familielid of mantelzorger) laten bezorgen? Geen probleem: geef dit aan ons door bij het plaatsen van uw bestelling.