Bezorgschema

Mediq CombiCare bezorgt medische hulpmiddelen direct bij uw patiënten thuis. Uiteraard is het ook mogelijk om een bestelling bij het ziekenhuis op de afdeling of de polikliniek te laten bezorgen. Dit kunt u zelf aangeven. 

De juiste bezorgoplossing
Bestellingen die telefonisch worden geplaatst voor 17.15 uur, worden de volgende dag tussen 08.00 uur en 21.30 uur bezorgd. Bestellingen via Xtranet dienen voor 17.00 uur te zijn doorgegeven indien ze de volgende dag moeten worden bezorgd.

Als u behoefte heeft aan een specifiek aflevermoment voor uw patiënt, bijvoorbeeld in het geval van ontslag uit het ziekenhuis of een behandeling die reeds gepland staat, kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice. Zij zullen ervoor zorgen dat uw pakket op het juiste moment wordt afgeleverd. Ook in noodgevallen zoeken wij uiteraard samen met u naar een passende oplossing.

Het pakket volgen
De dag voor bezorging van het pakket wordt er automatisch een e-mail en/of SMS naar de patiënt verstuurd met het geplande tijdstip van afleveren in een tijdsvenster van 2 uur. Zorg er dus voor dat deze gegevens bij ons bekend zijn als u een patiënt bij ons aanmeldt. Via Track & Trace kan het pakket verder worden gevolgd.

Voordeel van werken met PostNL
PostNL verzorgt de leveringen van medische hulpmiddelen voor Mediq CombiCare. Naast het reguliere netwerk van PostNL, maakt Mediq CombiCare ook gebruik van het speciale koeriersnetwerk van PostNL, Valid Express. Bezorgers van Valid Express spelen in op specifieke behoeftes van de klanten en brengen de hulpmiddelen tot aan de keukentafel als een klant bijvoorbeeld zelf niet in staat is om een pakket aan te nemen. Zo hebben wij voor elke klant een passende oplossing. 



Mediq CombiCare maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq CombiCare goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.